مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-04حوادث

آتش سوزی در جنگل های مریوان مهار شد/200 هکتار جنگل در آتش سوخت


پس از 3روز تلاش، آتش سوزی در جنگل های منطقه روستای دره وران و کولیت با تلاش مردم، سمن ها و کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی استان مهار شد.

- سعدی نقشبندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: پس از 3روز تلاش، آتش سوزی در جنگل های منطقه روستای دره وران و کولیت با تلاش مردم، سمن ها و کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی استان مهار شد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی در جنگل های روستای دره وران واقع در نقطه صفر مرزی ایران و عراق پنج شنبه شروع شده بود که به دلیل شیب تند منطقه و سرازیر شدن زغال های آتش به مناطق پایین دست گسترش پیدا کرد.

وص عنوان کرد: آتش سوزی دیگری همزمان در روستای کولیت رخ داده بود که مهار آتش در این منطقه از روز جمعه ساعت 9 صبح تا ساعت 22 و 30 دقیقه به طول انجامید.

وی اذعان کرد: 32 نفر از کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی از شهرستان های مریوان کامیاران سروآباد و سنندج در قالب 14 گروه اطفای این آتش سوزی به همراه مردم و سمن ها فعالیت داشتند.

وی با تاکید براینکه حدود 60 نفر از اعضای انجمن مردم نهاد فعال در مریوان به کمک یگان حفاظت منابع طبیعی استان آمده بودند، عنوان کرد: گروه های اطفای آتش شامل 13 نفر از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد، چهار پیمانکار بخش خصوصی، پنج نفر از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کامیاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در جنگل های مریوان مهار شد/200 هکتار جنگل در آتش سوخت

آتش سوزی در جنگل های مریوان مهار شد/200 هکتار جنگل در آتش سوخت