مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-04سياسي

آغاز نشست های جمع بندی داوری جایزه کتاب روایت پیشرفت


نشست جمع بندی داوری جایزه کتاب روایت پیشرفت با برگزاری نشست جمع بندی داوری حوزه فرهنگی جایزه کتاب روایت پیشرفت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست جمع بندی حوزه فرهنگی نخستین جایزه کتاب روایت پیشرفت با حضور داوران آن سجاد صفار هرندی، میثم رشیدی مهرآبادی، فائضه غفار حدادی و محمد نمازی به عنوان دبیر علمی رویداد در کافه قرار برگزار شد.

در این نشست، داوران با بررسی نقاظ ضعف و قوت کتاب های بانگ آزادی، مربای گل محمدی، به توان مردم، به اضافه مردم، جنگ جنگ تا پیروزی، رسول مولتان، برخیزید، خانم مربی و بچه های قرن پانزدهم به عنوان کتب راه یافته به مرحله داوری حوزه فرهنگی جایزه کتاب روایت پیشرفت بررسی شد و نهایتا داوران آثار برتر را انتخاب کردند.

همچنین رشیدی مهرآبادی خبرنگار و فعال فرهنگی، ضمن تشکر از برگزاری این رویداد و گردآوری و داوری آثار حوزه روایت پیشرفت و با توجه به حجم قابل توجه آثار در دوره اول جایزه، تولید آثار جدید در این رده و رشد کمی و کیفی کتاب های روایت پیشرفت را نیازمند توجه فعالان این حوزه و سیاستگذاران فرهنگی کشور دانست.

فائضه غفار حدادی، نویسنده کتاب خط مقدم، ضمن بیان اهمیت برگزاری این رویداد و توجه به آثار روایت پیشرفت به عنوان یک راهنما برای حرکت در مسیر پیشرفت، دغدغه خود نسبت به پایان یافتن توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست های جمع بندی داوری جایزه کتاب روایت پیشرفت

آغاز نشست های جمع بندی داوری جایزه کتاب روایت پیشرفت