مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-04ورزشي

سامانه جامع خدمات ازدواج آسان کشور با محوریت گلستان راه اندازی می شود


با همکاری و محوریت استان گلستان سامانه جامع خدمات ازدواج آسان در کشور راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدعلی محمدی نیک ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج اظهار کرد: یکی از تاکیدات آموزه های دینی که کامل شدن دین را بیان می کند، ازدواج جوانان بوده که این امر در جامعه کنونی ما مورد مظلومیت و انزوا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال 1384 قانون تسهیل ازدواج در مجلس تصویب و کمتر از یک ماه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت اما متاسفانه تاکنون در کشور مشهود نبوده و به وظایفی که قانونگذار برای دستگاه های اجرایی مرتبط تعریف کرده عمل نکردند.

دبیر مجمع خیرین ازدواج کشور خاطرنشان کرد: دستگاه های مرتبط اعتبارات ازدواج آسان جوانان را جذب کرده ولی در عمل تنها وزارت ورزش و جوانان را عامل اجرای این قانون می دانند.

وی ادامه داد: در قانون تسهیل ازدواج جوانان، مسکن زوجین، اشتغال، مستمری زوجین، صندوق اندوخته جوانان و غیره دیده شده است که هیچ یک مورد مطالبه جدی واقع نشده است.

محمدی نیک با اشاره به برگزاری سومین پویش ازدواج جوانان در استان گلستان گفت: تاکنون دو پویش در کشور با موضوع ازدواج جوانان برگزار شده که در نخستین پویش 137 میلیارد تومان کالای جهیزیه به عنوان سبد جهیزیه توسط خیرین تهیه و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع خدمات ازدواج آسان کشور با محوریت گلستان راه اندازی می شود

سامانه جامع خدمات ازدواج آسان کشور با محوریت گلستان راه اندازی می شود