مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-04پزشكي

حسن ناهید برای جوان ها چه آرزویی دارد؟


در آغاز 78 سالگی خود آرزو می کند که هر چه سریع تر همه جوان ها بتوانند با زدن واکسن کرونا به روال عادی زندگی خود بازگردند.

- حسن ناهید ـ نوازنده پیشکسوت نی ـ در آغاز 78 سالگی خود آرزو می کند که هر چه سریع تر همه جوان ها بتوانند با زدن واکسن کرونا به روال عادی زندگی خود بازگردند.

حسن ناهید که یکی از مهم ترین اساتید نی نوازی در ایران است به تازگی وارد 78 سالگی شده و در مصاحبه با ایسنا درباره وضعیت سلامتی خود با توجه به اینکه چندی پیش به علت عارضه قلبی مدتی در بیمارستان بستری بود، گفت: شرایط جسمانی ام بهتر است و اوایل خرداد دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم.

قرار بود دوز دوم را 29 خرداد بزنم که وقتی مراجعه کردم به من گفتند موجود نیست و هنوز هم خبر نداده اند چه زمانی باید دوباره مراجعه کنم.

او درباره آرزوی این روزهای خود اظهار کرد: آرزویم این است که جوان ها بتوانند واکسن کرونا را بزنند و با امید به زندگی ادامه دهند و از طرفی با ورزش کردن و مراقبت از سلامتی خود زندگی سالمی را در پیش بگیرند.

ای کاش اکنون که وضعیت کرونا مناسب نیست در صورت موجود شدن واکسن حتما تزریق کنند و تا وقتی که شرایط موجود نیست پروتکل های بهداشتی را رعایت و باعث افزایش تعداد مبتلایان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن ناهید برای جوان ها چه آرزویی دارد؟

حسن ناهید برای جوان ها چه آرزویی دارد؟