مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-04اجتماعي

بهترین جلسات تربیت فرزندان در مکتب اهل بیت(ع) است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه بهترین جلسات تربیت فرزندان در مکتب و سیره اهل بیت(ع) است، گفت: اینکه تربیت فرزندان در محیط امامزاده باشد مطمئنا فرزندان در آسایش فکری بسر خواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در سالن اجتماعات شهید نوریان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی یکی از طرح های فرهنگی و مناسبتی به شمار می رود که همه ساله در ایام تابستان در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود تا دانش آموزان، نوجوانان و جوانان در فضای معنوی بقاع متبرکه از کلاس های فرهنگی و آموزشی بهره مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: امروز گناه کردن و انحراف در جامعه عادی سازی شده قبلا اگر بحث طلاق مطرح می شد چندش آور بود ولی باتوجه به هیاهو دشمنان در فضای مجازی و بحث فرهنگی متاسفانه برخی از خانواده ها جشن طلاق برگزار می کنند که جای تاسف دارد و در این زمینه وظیفه خانواده ها سنگین است تا آموزش لازم در سنین جوانی داده شود.

حیدری با بیان اینکه بزرگترین فقر جامعه این است که اخلاق حاکم نباشد، افزود: امروز با از بین رفتن عاطفه و همدلی متاسفانه استقبال کننده تهاجمات دشمن شدیم که باید مراقب باشیم غبار همه جا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین جلسات تربیت فرزندان در مکتب اهل بیت(ع) است

بهترین جلسات تربیت فرزندان در مکتب اهل بیت(ع) است