مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-04اقتصادي

سود سهام عدالت، فردا واریز می شود


دومین مرحله از واریز سود سهام عدالت فردا (دوشنبه) انجام می شود که طی آن معادل 40 درصد از باقیمانده سود این سهام به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

- وی با تاکید بر اینکه اگر شرکت ها اقدام به واریز سود نکنند، نام آنها را اعلام و فاش خواهیم کرد، افزود: اعلام نام این شرکت ها مهم ترین ضمانت اجرایی است و طبق قانون علاوه بر اعلام نام این شرکت ها، مشمول جریمه هایی هم خواهند شد.

سود سهام عدالت، فردا واریز می شود پس از فراز و نشیب بسیار، چندی پیش، فرهاد دژپسند ، وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره زمان وازیر 50 درصد باقیمانده سود سهام عدالت گفت: به دنبال این نیستیم که فشاری را به شرکت های سرمایه پذیر وارد کنیم، همچنین به دنبال این هستیم تا زودتر این سود به حساب سهامداران پرداخت شود، بنابراین براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله دوم سود سهام عدالت تا قبل از عید قربان پرداخت خواهد شد.

تازه ترین پیگیری خبرنگار ایرنا نشان می دهد که مرحله جدید سود سهام عدالت، فردا واریز می شود.

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که زمینه های لازم برای واریز باقیمانده سود سهام عدالت فراهم شده است و براساس اقدامات انجام شده، فردا (دوشنبه) 40 درصد از باقیمانده سود سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت، فردا واریز می شود

سود سهام عدالت، فردا واریز می شود