مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-04اجتماعي

ورود خودروهای غیربومی به مرودشت ممنوع است


معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر مرودشت جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبدلیل داشتن سرعت انتقال بسیار بالاتر و علائم پنهان و دیگر تفاوت های وسیعی که از لحاظ کمی و کیفی دارد شرایط بحرانی جدی را ایجاد کرده است.

بیات پور ادامه داد: ناگزیر هستیم 10 روز آینده بطور جدی برای مهار شرایط خطرناک ناشی از ورود این ویروس جدید که موسوم به نوع آفریقایی و هندی است تمام تلاش و امکانات و روش های پیشگیری موجود را بکار بگیریم.

وی اضافه کرد: به منظور کنترل و مهار تلفات و عوارض موج پنجم و کاهش تجمع و تردد، از امروز یکشنبه تنها اصناف ضروری شامل نانوایی ها، سوپرمارکت ها، گوشت و مرغ فروشی ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، تعمیرگاه ها، داروخانه ها و عطاری ها از هشت صبح تا 21:30 اجازه فعالیت دارند و بقیه اصناف تنها از ساعت 13 تا 21:30 می توانند فعالیت کنند.

بیات پور گفت: باشگاه های ورزشی، آموزشگاه ها و تالارهای برگزاری مراسم طی 10 روز آینده اجازه فعالیت ندارند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بیان کرد: با توجه به در پیش بودن شرایط خطرناکی که در صورت عدم مهار آن خانمان سوز خواهد بود اعلام می شود که طی مدت 10 روز آینده برگزاری هرگونه مراسم جمعی اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای غیربومی به مرودشت ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به مرودشت ممنوع است