مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-04اقتصادي

لزوم اهتمام مسوولان برای ایجاد اشتغال و تولید در جامعه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: از بین رفتن آسیب های اجتماعی و آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسئولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه معمول کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی ناصر عتباتی اظهار داشت: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه و اشتغال یعنی از بین رفتن زمینه های جرم، از بین رفتن زمینه آسیبهای اجتماعی و در واقع آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسئولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه معمول کنند.

وی از بانک های عامل خواست تا با اولویت قرار دادن امر تولید از کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار دریغ نکنند و از مدیران واحدهای تولیدی هم خواست تا با صداقت و امانتداری پاسخ اعتماد ستاد اقتصاد مقاومتی را داده و همکاری موثر و نتیجه گرا  با ستاد و بانک های عامل داشته باشند.

 رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: همگی باید به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار مانع زداییها و پشتیبانی از تولید لبیک بگوییم.

  دادستان عمومی وانقلاب ارومیه به عنوان دبیر ستاد توضیحاتی در خصوص مشکلات 2 واحد تولیدی که جلسه برای حل مشکلات آنها تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام مسوولان برای ایجاد اشتغال و تولید در جامعه

لزوم اهتمام مسوولان برای ایجاد اشتغال و تولید در جامعه