مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-04بين الملل

عضو پیشین مجلس افغانستان: طالبان تغییر نکرده/ از ما می خواهند اسیر طالبان شویم


نصرالله صادق زاده نیلی عضو پیشین مجلس افغانستان گفت: می گویند طالبان تغییر کرده است در حالی که ما تغییری نمی بینیم و در همه این سال ها راه ها و بیمارستان ها و مراکز فرهنگی ما مورد هدف قرار گرفتند و در زایشگاه ها نوزادان را می کشتند و در اواخر به عنوان نسل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو پیشین مجلس افغانستان گفت: به ما می گویند با طالبان تعامل کنید در صورتی که ما تعاملی از سمت آن ها ندیدیم.

نصرالله صادق زاده نیلی در پیامی تصویری به نشست مقاومت یا صلح با طالبان؛ بررسی های اما و اگرهای چگونگی تعامل با طالبان و آینده صلح در افغانستان در خصوص اوضاع فعلی این کشور گفت: وضعیتی که در دایکندی و در صحنه نبرد دیدم شیعیان و فارسی زبانان مورد حمله واقع شدند و تلفات بالایی از مردم و نیروهای امنیتی به جا گذاشته است و متاسفانه شاهد برخوردهای نامطلوب طالبان با مردم هستیم و منطقه تخریب شده است و مردم می خواستند برگردند اما برای مردم شرط گذاشته اند که برای مثال شب ها باید درهای خانه ها را باز بگذارند.

وی ادامه داد: اینکه تعامل شیعه و طالبان مطرح می شود ما اهل جنگ نیستیم و همیشه دفاع کرده ایم ولی آنچه ما در عمل می بینیم تعاملی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پیشین مجلس افغانستان: طالبان تغییر نکرده/ از ما می خواهند اسیر طالبان شویم

عضو پیشین مجلس افغانستان: طالبان تغییر نکرده/ از ما می خواهند اسیر طالبان شویم