مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-04اجتماعي

اعلام درصد باسوادی آذربایجان شرقی / آغاز ثبت نام از بی سوادان و کم سوادان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام از بی سوادان و کم سوادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسفندیار صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز ثبت نام از بی سوادان و کم سوادان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام و کلاس گذاری دوره تحکیم از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا  15 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کلاس گذاری دوره سوادآموزی نیز از ابتدای مرداد ماه تا 15 دی ماه و دوره انتقال نیز از شهریور ماه تا پایان آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: کلاس های دوره ی سوادآموزی در بازه سنی 10  الی 49 سال خواهد بود و طبق قانون تنها 5 درصد از حجم ابلاغی استان به افراد بالای 49 سال اختصاص خواهد یافت.

صادقی گفت: طرح های زیادی در سوادآموزی استان در حال اجرا می باشد که می توان به آموزش عملی نماز، خواندن با خانواده، حلقه های کتابخوانی، رایانه، زنان و دختران عشایری و .

اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه همه طرح های از آثار مثبتی در کلاس های سوادآموزی داشته اند،  افزود: طرح آموزش عملی نماز یکی از طرح های موفق و کاربردی سوادآموزی می باشد که در همه کلاس ها اجرا می شود و سوادآموزان با احکام و روش صحیح خوانی نماز آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام درصد باسوادی آذربایجان شرقی / آغاز ثبت نام از بی سوادان و کم سوادان

اعلام درصد باسوادی آذربایجان شرقی / آغاز ثبت نام از بی سوادان و کم سوادان