مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-04سياسي

تذکر جدی دادستانی به مدیرعامل شرکت برق/ خسارات وارده به مردم را پاسخگو باشید


پیرو دستور دادستان استان چنانچه روند قطعی های مکرر برق در استان تداوم پیدا کند با مدیرعامل برق به دلیل اهمال در وظایف قانونی برخورد می شود.

- رضا امیری مقدم دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حسب دستور دادستان مرکز استان ایلام جلسه ای با حضور مدیر عامل برق استان و سایر دستگاه های متولی برگزار شد.

  وی افزود: مقرر شد برق مناطق گرمسیری استان قطع نشوند، خاموشی ها براساس سرانه جمعیتی باشد چرا که قطعی مکرر و نوسان برق در برخی محلات به هیچ وجه پذیرفته نیست، مدیران عامل برق و آبفای استان با همکاری وتعامل مانع خاموشی برق و قطعی آب باشند.

  جانشین دادستان استان ایلام گفت: پیرو دستور دادستان استان چنانچه روند قطعی های مکرر برق در استان تداوم پیدا کند با مدیرعامل برق به دلیل اهمال در وظایف قانونی برخورد می شود.

  وی با اشاره به نگاه و نظر دادستان مرکز استان برای حمایت از تولید و مردم شریف استان گفت : با توجه راه اندازی برخی شرکت ها و صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال، قطعی برق موجب تعطیلی و ضرر و زیان به این شرکت ها نشود و اصناف و بازاریان هم بیش از این متضرر نشوند.

  وی ادامه داد: مردم ایلام 8 سال در دفاع مقدس جانانه پاسدار حریم مرزهای کشور بودند نباید با استان های برخودار و پرجمعیت قیاس داده شود، ما 580 هزار جمعیت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی دادستانی به مدیرعامل شرکت برق/ خسارات وارده به مردم را پاسخگو باشید

تذکر جدی دادستانی به مدیرعامل شرکت برق/ خسارات وارده به مردم را پاسخگو باشید