مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 18:102021-07-04حوادث

کلاهبرداری 28 میلیارد ریالی با ترفند فروش گوشی همراه


اعضای یک باند که با راه اندازی 4 فروشگاه اینترنتی و با ترفند فروش گوشی های تلفن همراه از بیش از 500 نفر در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بودند از سوی پلیس فتا دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس فتا از یک کلاهبرداری خبر داد و گفت: برای خرید گوشی تلفن همراه، وارد یکی از وب سایت های تبلیغاتی شدم پس از انتخاب گوشی مورد نظر مبلغ 40 میلیون ریال برای خرید گوشی تلفن همراه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کردم اما برخلاف آنچه وعده داده بودند گوشی تحویل نگرفتم.

پس از این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

در بررسی های مقدماتی مشخص شد فروشگاه موردنظر ساختگی بوده و با هدایت مشتری به درگاه پرداخت یک حساب شخصی از وی کلاهبرداری شده است.

سرهنگ مهدی دانش پور، رییس پلیس فتا استان کردستان در تشریح این خبر گفت: با تلاش بی وقفه و اقدامات تخصصی مأموران پلیس فتا سه نفر از اعضای باند کلاهبرداری در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات هماهنگ و همزمان دستگیر شدند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان با راه اندازی 4 فروشگاه اینترنتی فروش گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 28 میلیارد ریالی با ترفند فروش گوشی همراه

کلاهبرداری 28 میلیارد ریالی با ترفند فروش گوشی همراه