مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-04فناوري

چابهار پیشرفته ترین شهر هوشمند ایران خواهد شد


مدیرعامل شرکت مکُران تِل با بیان اینکه راه اندازی مکران تل نخستین گام توسعه زیرساخت های مخابراتی چابهار است گفت: با فراگیر شدن آن، مردم حوزه سواحل مکران می توانند به صورت یکپارچه تمامی نیازهای خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ضعف زیرساخت های ارتباطی همچون نبود آنتن دهی مناسب تلفن های همراه و پوشش اینترنت در مناطق حوزه سواحل مکُران، اهالی این خطه خصوصا دانشجویان، دانش آموزان و حتی خبرنگاران و اهالی رسانه را با مشکل مواجه کرده است به گونه ای که تنها با فاصله گرفتن چند کیلومتری از مراکز شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان این پوشش ارتباطی به مرور ضعیف و درنهایت قطع می شود که اشاره مفصل به مشکلات حوزه ارتباطات این دیار درواقع، توضیح واضحات بوده و بر کسی پوشیده نیست.

اما سازمان منطقه آزاد چابهار اخیرا با راه اندازی یک اپراتور اختصاصی به نام مکران تِل نخستین قدم را برای رفع این مشکل برداشت.

برای شناخت بیشتر از این طرح زیرساختی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) با مدیرعامل این شرکت گفت و گو کردیم.

علی قندهاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نیازهای مخابراتی منطقه آزاد چابهار با استفاده از شبکه مخابراتی مکران تل و پلتفرم های اجتماعی مکران کارت اظهار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار پیشرفته ترین شهر هوشمند ایران خواهد شد

چابهار پیشرفته ترین شهر هوشمند ایران خواهد شد