مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-05اقتصادي

بیضا از مراکز تولید ماهی خاویاری کشور است


مدیر جهادکشاورزی شهرستان بیضاء از توابع استان فارس، با اشاره به حجم تولید ماهی خاویاری و خاویار در این شهرستان، بیضا را یکی از مراکز تولید این محصولات شیلاتی جنوب کشور دانست.

- ایسنا/فارس مدیر جهادکشاورزی شهرستان بیضاء از توابع استان فارس، با اشاره به حجم تولید ماهی خاویاری و خاویار در این شهرستان، بیضا را یکی از مراکز تولید این محصولات شیلاتی جنوب کشور دانست.

منصور امیریان از آغاز استحصال خاویار از دو هزار قطعه ماهی گونه سیبری با هدف صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال آینده بیش از دو تن خاویار از ماهیان مذکور استحصال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاد کشاورزی فارس، او با اشاره به اینکه شرکت پرورش ماهی ملوسجان بزرگترین مزرعه مناطق غیرساحلی کشور است، افزود: امسال برای اولین بار ماهیان سیبری در این مزرعه آماده استحصال خاویار هستند.

به گفته امیریان، مزرعه پرورش ماهی ملوسجان از سال 1377 در زمینه تولید ماهی قزل آلا فعالیت داشته و از سال 1395 نیز به پرورش ماهیان خاویاری تغییر گونه داده است.

او عنوان کرد: در این مرحله بیش از 18 تن گوشت سفید از ماهی سیبری نیز تولید و علاوه بر در سطح کشور به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیضا از مراکز تولید ماهی خاویاری کشور است

بیضا از مراکز تولید ماهی خاویاری کشور است