مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-05اقتصادي

استاندارد به دنبال تبدیل فرآیند به برندینگ است


مدیرکل اداره کل استاندارد استان همدان گفت: اداره استاندارد به عنوان یک دستگاه خدمات رسان در حوزه نظام استانداردسازی و برخورد این دستگاه کمک کننده است چراکه در نهایت فرآیند به برندینگ، - استانداردسازی و جلب رضایت مصرف کننده تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مددی در حاشیه بازدید از مجموعه صنایع غذایی پاد همدان بیان کرد: در سطح استان همدان بیش از 700 واحد فراورده های گوشتی وجود دارد که برنامه نظارتی روی این واحدها انجام می شود که در قالب سرکشی به این مجموعه ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برخی آیین نامه ها و دستورالعمل هایی وجود دارد که آنها را رصد می کنیم اما نقض قانون به صورت صفر و صد در واحدهای فرآورده های گوشتی نیست و در جاهایی عالی و در جاهایی به فراخور صنعت کم و کاستی هایی دارند که ممکن است ناشی از نبود امکانات، عدم دانش فنی و عدم صلاحیت مناسب است.

مددی با بیان اینکه این شرایط در مورد دیگر صنایع تولیدی نیز صدق می کند، تصریح کرد: ممکن است در مواردی شرایط خوب باشد و در جاهایی نیز نوساناتی باشد بنابراین نقض قانون در مورد همه واحدهای تولیدی وجود دارد.

وی مطرح کرد: اداره استاندارد به عنوان یک دستگاه خدمات رسان در حوزه نظام استانداردسازی و برخورد کمک کننده است چراکه در نهایت فرآیند به برندینگ، استانداردسازی و جلب رضایت مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد به دنبال تبدیل فرآیند به برندینگ است

استاندارد به دنبال تبدیل فرآیند به برندینگ است