مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-05پزشكي

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید


فرماندار جوانرودبا بیان اینکه استقبال سالمندان این شهرستان از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، گفت: اگر مردم همکاری و همراهی داشته باشند می توان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگاریوسفی امروز در جلسه ستاد کمتر از انتظار است، اظهار داشت: دلیل احتمالی این امر، باورهای غلط مبنی بر بی فایده و بی اثر بودن واکسن و یا عوارض آن است.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

یوسفی یادآور شد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.

 دلتا در حال افزایش است مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با اشاره به شیوع دوباره بیماری کووید 19 در برخی از مناطق کشور و استان، گفت: شهروندان باید نسبت به هشدار موج پنجم کرونا آگاه بوده و در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

مولود حسینی با بیان اینکه روند این بیماری از نوع جهش یافته دلتا در حال افزایش است، افزود: نیاز است تدابیر لازم اندیشیده شود و خودمان را برای مقابله با موج پنجم این بیماری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید