مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-05اقتصادي

5 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد یزد اعطا شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: در سه ماه نخست امسال، 5 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امیر زین العابدین قمی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با هدف توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده انجام می شود، اظهار داشت: طی سه ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، تبصره 16، بانک های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا شد.

وی افزود: طی این مدت 318 فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال در زمینه های شغلی دام پروری، زنبورداری، خدمات، صنایع دستی و صنعتی در قالب طرح های توان افزایی، خودکفایی و کارانگیزی برای نیازمندان استان یزد ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 32 مورد کاریابی نیز برای مددجویان متقاضی اشتغال انجام شد، تصریح کرد: بهبود فضای کسب وکار، توسعه همکاری با فعالان کسب وکار و توسعه زنجیره های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی ازجمله راهبردهای مهم این نهاد در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد یزد اعطا شد

5 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد یزد اعطا شد