مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-05ورزشي

کی روش دلال بود، مارک ویلموتس نه!


ویلموتسی که این روزها فوتبال ایران در کابوس غرامت او خواب زده شده با این که چند مدت کوتاه در ایران مشغول به کار بود، با معرفی استعداد فوتبالیست های ایرانی به بخشی دیگر از فوتبال اروپا، - ویلموتسی که این روزها فوتبال ایران در کابوس غرامت او خواب زده شده با این که چند مدت کوتاه در ایران مشغول به کار بود، با معرفی استعداد فوتبالیست های ایرانی به بخشی دیگر از فوتبال اروپا، مربیان را تشویق به دراختیارگرفتن بازیکنان ایرانی می کرد.

تفاوت عمده در این مورد اینجا بود که دیگر کسی به خودش اجازه نداد از مارک ویلموتس به عنوان یک دلال نام ببرد و بگوید او پورسانتش را گرفته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: ورود مربیان خارجی به فوتبال ایران در عرصه باشگاهی چند وقتی می شود ممنوع شده و تازه قرار است از فصل جدید با چندین بند و تبصره این ممنوعیت برداشته شود.

در تاریخ فوتبال ایران چه در عرصه باشگاهی و چه ملی، مربیان خارجی صاحب سبک و بعضا بزرگی به ایران آمده اند.

عده ای از آنها خوب کار کرده و ماندگاری شان طولانی شده و عده ای دیگر هم ترجیح داده اند زیاد درگیر فوتبال ایران نشوند و دوران حضورشان را مختصر کنند.

با این وجود، چه آنهایی که بلندمدت و چه آنهایی که کوتاه مدت در فوتبال ایران کار کرده و با استعداد و توانایی بازیکنان ایرانی آشنا شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش دلال بود، مارک ویلموتس نه!

کی روش دلال بود، مارک ویلموتس نه!