مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-05سياسي

سکونت گاه های غیررسمی خراسان جنوبی تعیین تکلیف شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به بافت قدیمی و تاریخی شهرهای خراسان جنوبی، گفت: بخشی از این سکونت گاه ها در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین اوقاف و امور خیریه است که باید تعیین تکلیف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری خراسان جنوبی در سال 1400، اظهار داشت: موضوع حاشیه نشینی قصه پرغصه ای است که پایانی ندارد.

وی بیان داشت: فقر، بیکاری، مهاجرت های ناشی از خشکسالی، عدم نظارت های سازمانی، توزیع ناعادلانه امکانات رفاهی و سرمایه ای می تواند ریشه در ظهور ناهمگون حاشیه نشینی داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: سرقت های خانگی، قاچاق موادمخدر و اقلام مصرفی، اعتیاد به انواع مواد مصرفی غیرقانونی، باندهای غیراخلاقی و فحشا در مناطق حاشیه ای رنگ و بوی خاصی دارد.

وحدانی نیا یادآور شد: توانمندسازی ساکنین سکونت گاه ها، آموزش های فنی وحرفه ای، حمایت های معنوی و تسهیلات قرض الحسنه از مشاغل خانگی، تأمین امنیت اجتماعی و رفاهی می تواند نقش سازنده ای در گسترش مناطق حاشیه نشینی شهرها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت گاه های غیررسمی خراسان جنوبی تعیین تکلیف شود

سکونت گاه های غیررسمی خراسان جنوبی تعیین تکلیف شود