مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-05سياسي

شهدا چراغ راه نسل های آینده هستند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شهدا آگاهانه و با بصیرت کامل دست از جان و تمام تعلقات مادی دنیایی شستند تا چراغ راه نسل های آینده باشند.

- ، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با خانواده شهید یعقوب نیک اندیش اصل دیدار و گفتگو کرد.

امیر صباحی فرد در این دیدار اظهار داشت: شهدا با اهدای خون پاکشان در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و خاک و ناموس کشور برکت و نعمتی را برای نسل های بعد رقم زده اند که عقل حسابگر مادی از درک و برشمردن این برکات و نعمات عاجز است.

وی افزود: شهدا آگاهانه و با بصیرت کامل و با انتخابی صحیح دست از جان و تمام تعلقات مادی دنیایی شستند تا چراغ راه نسل های آینده و بازماندگانی چون ما باشند؛ پس بر ماست تا با اطاعت و استعانت از کلام گوهربار فرمانده معظم کل قوا مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با خانواده آن بزرگواران، روح پاک و ملکوتی شهدای عزیز را از خود راضی نگه داشته و حرمت خون پاک آنان را حفظ کنیم و از روح قدسی آن ها برای سامان بخشیدن به امورات سازمانی و شخصی خود مدد بجوییم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، شهدا را سرچشمه زلال و همواره جوشان شاخص های بارز معنوی، انسانی، اخلاقی و عرفانی دانست و عنوان کرد: ما که خود را ادامه دهنده راه شهدا می دانیم، باید هر لحظه و هر روز تلاش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا چراغ راه نسل های آینده هستند

شهدا چراغ راه نسل های آینده هستند