مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05اقتصادي

خروج گندم از زنجان مشروط به اخذ مجوز از اداره کل غله


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خروج گندم بدون مجوز از استان زنجان ممنوع بوده و این کار فقط با اخذ مجوز از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان امکان پذیر است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خروج گندم بدون مجوز از استان زنجان ممنوع بوده و این کار فقط با اخذ مجوز از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان امکان پذیر است.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ممنوعیت خروج گندم بدون مجوز حمل از استان زنجان، اظهار کرد: طبق دستورالعمل کشوری ابلاغ شده خروج گندم بدون مجوز حمل از استان زنجان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده خروج گندم بدون مجوز توسط نیروی انتظامی، ضبط و توقیف می شود، افزود: کشاورزان زنجانی به جد از فروش گندم به دلالان و واسطه ها پرهیز کنند، زیرا فعالیت آنان فاقد مجوز قانونی بوده و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در راستای جلوگیری از قاچاق حمل گندم به سایر استان ها با مجوز شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: کشاورزان زنجانی گندم های تولیدی خود را به مراکز رسمی خرید گندم که توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان معرفی شده، تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج گندم از زنجان مشروط به اخذ مجوز از اداره کل غله

خروج گندم از زنجان مشروط به اخذ مجوز از اداره کل غله