مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05پزشكي

ثبت نام دومین دوره آزمون دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان آغاز شد


ثبت نام دومین دوره آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 (طرح ملی کووید) از امروز 14 تیرماه در مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

- ثبت نام دومین دوره آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 (طرح ملی کووید) از امروز 14 تیرماه در مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین دوره آزمون بخش نظری در دوره های پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح 1 ، پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح 2 و مدیریت بیماران متوسط، شدید و بحرانی Covid 19 بستری در بخش های عادی و ویژه برای متخصصین برگزار می شود.

مهارت آموزانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون اول نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون دوم اقدام کنند.

افرادی که برای آزمون مرحله اول ثبت نام کرده و حق ثبت نام پرداخت کرده ولی به دلیل عدم برگزاری آزمون الکترونیک در شهر محل سکونت آنها، موفق به شرکت در آزمون نشده اند، بدون پرداخت حق ثبت نام می توانند در آزمون مرحله دوم شرکت کنند.

این دسته از داوطلبان لازم است در زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب محل آزمون اقدام کنند.

مهارت آموزانی که در آزمون مرحله اول شرکت کرده اند اما در آزمون پذیرفته نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام مجدد در آزمون مرحله دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دومین دوره آزمون دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان آغاز شد

ثبت نام دومین دوره آزمون دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان آغاز شد