مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-05اقتصادي

توزیع ناعادلانه برق در یزد/ قطع برق با جدول زمان بندی مغایراست


با شروع تیرماه که از داغ ترین ماه های سال شناخته می شود در یزد در طول روز و در اوج گرما به صورت مکرر قطع می شود که مجی از انتقادات شهروندان یزدی را از توزیع ناعادلانه برق به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، گرمای زودرس، گرانی افسار گسیخته و قیمت های نجومی کالاهای اساسی و حالا قطعی روزانه برق هم به مشکلات مردم اضافه شده اما امروز هم مسئولان مانند 8 سال گذشته توان مدیریت اوضاع را ندارند و قطعی های مکرر برق باعث بروز خسارت هایی به مردم شده است.

برق رفتن این روزهای گرم یزد فشار مضاعفی را به مردم تحمیل می کند و کسی هم نمی داند برقی را که از صبح تا شب در مناطق مختلف برای دو ساعت می رود، سر از کجا در می آورد و به کجا می رود!.

قطعی برق با جدول زمانبندی مغایر است موضوع برق رفتن روزانه در حالی شدت بیشتری به خود گرفته که در خرداد ماه برق نقاط مختلف روزانه یکساعت قطع میشد اما با شروع تیرماه زمان قطعی برق هم به دو ساعت افزایش یافته و بر اساس جدول زمانبندی هم پیش نمی رود.

به گفته برخی شهروندان یزدی، در بسیاری از مناطق روزانه در دو نوبت صبح و عصر و در هر نوبت یکساعت برق قطع می شود این در حالی است جدول زمانبندی توزیع برق استان برای قطع برق مناطق روزانه یکساعت پیش بینی شده و کسی هم پاسخگوی این بی عدالتی نیست که چگونه باعث اختلال در زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ناعادلانه برق در یزد/ قطع برق با جدول زمان بندی مغایراست

توزیع ناعادلانه برق در یزد/ قطع برق با جدول زمان بندی مغایراست