مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-05سياسي

شهید حسن دانش متخلق به اخلاق قرآنی بود


قاری، مبتهل و داور برجسته کشوری شهید حسن دانش از قاریان ممتاز یزدی که در فاجعه منا سال 1394 به درجه رفیع شهادت نائل آمد را از معدود قاریانی خواند که متخلق به اخلاق قرآنی بود و به تعالیم آن عمل می کرد.

- ایسنا/یزد قاری، مبتهل و داور برجسته کشوری شهید حسن دانش از قاریان ممتاز یزدی که در فاجعه منا سال 1394 به درجه رفیع شهادت نائل آمد را از معدود قاریانی خواند که متخلق به اخلاق قرآنی بود و به تعالیم آن عمل می کرد.

حسن مختاری در حاشیه برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی دانش که به همت اداره کل قران، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قرانی دارالعباده، ابراز کرد: شهید دانش از معدود قاریانی بود که متخلق به اخلاق قرآنی بود و به تعالیم آن عمل می کرد، ضمن این که از دیگر ویژگی های وی برخورداری از صبر و حوصله کافی همچنین متانت والا بود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: با توجه به نام این جشنواره که به نام این شهید والامقام متبرک شده است، دانش آموزان باید سیره شهید دانش را برای خود الگو قرار داده و در رفتار و کردار خویش به کار بندند.

این مبتهل و داور برجسته کشوری در ادامه با بیان ابتهال اجرای با الحان عربی بوده و به معنی دعا است که برای خواندن اشعار مناجاتی یا برای مدح پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حسن دانش متخلق به اخلاق قرآنی بود

شهید حسن دانش متخلق به اخلاق قرآنی بود