مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-05اقتصادي

رفع تصرف بیش از 28 هزار مترمربع اراضی دولتی در هفشجان با حکم دادستان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای حکم رفع تصرف بیش از 28 هزار متر مربع اراضی دولتی در شهر هفشجان خبر داد.

- احسان حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اجرای حکم رفع تصرف بیش از 28 هزار متر مربع اراضی دولتی در شهر هفشجان خبر داد و گفت: این اراضی بیش از 11 میلیارد ریال ارزش مالی دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متصرف این اراضی اقدام به تصرف، چاله کنی و فنس کشی کرده بود که با حکم دادستان و حضور نیروهای یگان حفاظت حکم خلع ید و قلع و قمع بر روی زمین ها اجرا شد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان و یگان حفاظت از اراضی در برخورد با متصرفین و متعرضین به اراضی دولتی مصمم است و به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حسینی در ادامه از اجرای هشت مورد رفع تصرف فوری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اضافه کرد: در این مأموریت ها بیش از 67 هزار متر مربع اراضی دولتی از چنگال متصرفین، آزادسازی شد.

وی گفت: این اراضی با ارزش ریالی بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرهای فارسان، بروجن، اردل، هفشجان و شهرکرد رفع تصرف شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با هشدار به متصرفین اراضی در استان، از عموم مردم درخواست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 28 هزار مترمربع اراضی دولتی در هفشجان با حکم دادستان

رفع تصرف بیش از 28 هزار مترمربع اراضی دولتی در هفشجان با حکم دادستان