مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-05سياسي

تمهیدات هیئات و تشکل های دینی برای برپایی آیین های محرم


شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی با صدور بیانیه ای از تمهیدات لازم و آمادگی برای برپایی باشکوه آیین محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرستاخیز جهانی آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم است پس از گذشت اعصار و قرون هنوز صدای هل من ناصر ینصرنی سرور آزادگان جهان در دهلیز زمان به گوش می رسد که همه حق طلبان عالم را به آزادگی و حق طلبی فرا می خواند.

در ادامه تصریح شده است: حماسه شورآفرین هیئات مذهبی؛ وعاظ، مداحان و خادمان هیئات در 1400 ودغدغه خادمان هیئات مذهبی برای برگزاری باشکوه مجالس عزای حسینی ع، شورای هماهنگی شبکه های هیئت وتشکل های دینی کشور با بررسی تجربیات سال گذشته و با عنایت به گسترش واکسیناسیون عمومی، اعلام می دارد، تمامی هیئات مذهبی و خادمان سیدالشهدا (ع) اعم از وعاظ و مداحان و …با همه عشق و ارادت خود به آستان ملک پاسبان اباعبدالحسین (ع)، تمامی تمهیدات برپایی آیین های سوگواری را باشکوه تر از همیشه و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی مهیا کرده اند و و امیدواریم که این خادمی ها موجبات رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم سازد.

در بخشی از بیانیه هیئات مذهبی تصریح شد قطعاً مسئولان امر با درک صحیح از اثر دعا و توسل در سلامت و عافیت جامعه دینی و همچنین اذعان به رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی توسط قشر مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات هیئات و تشکل های دینی برای برپایی آیین های محرم

تمهیدات هیئات و تشکل های دینی برای برپایی آیین های محرم