مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-05سياسي

جای خالی ساختار آموزشی قلم در ایران


ساختار آموزشی برای قلم در ایران وجود نداشته و کسی نیز دغدغه آموزش آن را ندارد.

- ایسنا/زنجان نویسنده و مدرس دانشگاه گفت: ساختار آموزشی برای قلم در ایران وجود نداشته و کسی نیز دغدغه آموزش آن را ندارد.

بهداد بیرانوند ظهر امروز (14 تیرماه) در بزرگداشت روز قلم با موضوع رسالت قلم که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان در سالن شهید شهریاری این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه ساختار آموزشی برای قلم در ایران وجود نداشته و کسی نیز دغدغه آن را ندارد، اظهار کرد: شاعران و نویسندگان به کلاس آموزشی نرفته اند و فقط زمان رفع اشکال مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه نوشتن در ایران به دلیل ناخودآگاه جمعی ضعیف، جدی گرفته نمی ‍ شود و یک فرآیند بی در و پیکر است، افزود: تاریخ و ادبیات بیشترین درس هایی است که دانش آموزان در مقطع دبیرستان در آن ضعیف هستند و تاریخ نیز جزو دروسی است که جدی گرفته نمی شود.

بیرانود با بیان اینکه قلم نباید فروختنی و خریدنی بوده، بلکه باید گویای درد انسان ها باشد، تصریح کرد: افراد درکی نسبت به قلم ندارند و به نویسندگی و شاعری به عنوان یک شغل انگیزه دهنده نگاه نمی کنند.

این نویسنده زنجانی با بیان اینکه قلم شرافت دارد ولی هنوز هم به طور شایسته و بایسته به آن پرداخته و آموزش داده نمی شود، خاطرنشان کرد: بار مضاعف، غم و غصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی ساختار آموزشی قلم در ایران

جای خالی ساختار آموزشی قلم در ایران