مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-05اقتصادي

اعتراض صاحبان صنوف به اعمال محدودیت ها


بر اساس گفته های رییس اتاق اصناف تهران، نارضایتی از ادامه تعطیلی صنوف بسیار بالاست و صاحبان صنوف و بازاریان تاکید دارند که باید همراه اصناف، - سازمان ها و ارگان هایی از جمله بانک ها، سازمان های امور مالیاتی و.

نیز همگام با اصناف تعطیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی آغاز موج پنجم کرونا، از روز گذشته تنها گروه شغلی یک در شهرهای قرمز امکان فعالیت دارند و فعالیت مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در شهرهای قرمز ممنوع شد.

روز گذشته قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران نیز از تعطیلی فعالیت صنوف گروه های شغلی 2، 3 و 4، از جمله بازار بزرگ تهران از امروز یکشنبه 13 تیرماه، تا زمانی که شهر تهران از وضعیت قرمز خارج شود، خبر داد.

در این شرایط قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران در نامه ای به محسن بندپی، استاندار استان تهران، با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی صاحبان صنوف و خانواده های آنها، به مرحله ای از بحران و آسیب های مختلف رسیده است که دیگر امکان تعطیلی واحدهای صنفی برای فعالان اقتصادی ممکن نیست گفته: از سوی دیگر فشارهای روحی و روانی آستانه تحملی برای صنوف باقی نگذاشته است.

بنابراین با توجه به وضعیت بسیار بد فعالان اقتصادی به دلیل تعطیلی پی در پی آنها از سوی ستاد ملی کرونا و افزایش هزینه های صنوف از جمله حامل های انرژی، مالیات، هزینه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض صاحبان صنوف به اعمال محدودیت ها

اعتراض صاحبان صنوف به اعمال محدودیت ها