مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-05اقتصادي

ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران


مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه در سال جاری بیش از 600 هزار تن کالای اساسی به استان منتقل شده است، خواستار تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان شد.

- ، عباسعلی نجفی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری با توجه به اهمیت تأمین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بیش از 600 هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان مازندران وارد شد.

وی با اظهار اینکه برای حمل 600 هزار تن کالای اساسی حدود 24 هزار دستگاه کامیون فعالیت داشتند، از شرکت های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع تر اقدام دهند.

وی افزود: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام دهند و این اجازه به آنها داده می شود تا بارنامه انتقال محموله ها را از مبدا بندر امام به مقصد استان را خودشان صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران

ضرورت تسریع در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به مازندران