مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-05فرهنگي

آموزش برخط شعر طنز در جشنواره شعر دانشجویی


سومین «شعرآورد» (دوره آموزشی) در جریان دومین دوره از جشنواره ملی شعر دانشجویی، با موضوع «شعر طنز» توسط «ناصر فیض» به صورت برخط برگزار خواهد شد.

- سومین شعرآورد (دوره آموزشی) در جریان دومین دوره از جشنواره ملی شعر دانشجویی، با موضوع شعر طنز توسط ناصر فیض به صورت برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش تر دوره های آموزشی فنون شاعری با تدریس اسماعیل امینی و از ترانه گفتن با تدریس عبدالجبار کاکایی توسط دبیرخانه جشنواره ملی شعر دانشجویی (در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی) برگزار شده بود.

این جشنواره اعلام کرده است که با توجه به شرایط تحمیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری دانشگاه ها، تمرکز دومین دوره از این جشنواره، بر برگزاری محفل ها و نیز کارگاه ها و دوره های آموزشی برخط (آنلاین) خواهد بود.

حال قرار است سومین دوره از دوره های آموزشی جشنواره ملی شعر دانشجویی که زیر عنوان کلی شعرآورد برگزار می شوند، با تدریس ناصر فیض، شاعر طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری، درباره چند و چون شعر طنز برگزار شود.

در این دوره چهارجلسه ای که قرار است سه شنبه هر هفته از ساعت 17 برگزار شود، ناصر فیض به همراه علیرضا بهرامی به عنوان کارشناس-مجری این دوره ها، با حاضران آنلاین (برخط) کلاس سخن خواهد گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش برخط شعر طنز در جشنواره شعر دانشجویی

آموزش برخط شعر طنز در جشنواره شعر دانشجویی