مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-05دانش

به تعویق افتادن آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز


زمان دقیق برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و در نخستین فرصت که وضعیت شهرها از حالت قرمز خارج شود، - زمان دقیق برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و در نخستین فرصت که وضعیت شهرها از حالت قرمز خارج شود، این آزمون با اطلاع رسانی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل تشدید شیوع کرونا در کشور، آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای با وضعیت قرمز به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تشدید شیوع کرونا در کشور و پیک پنجم این ویروس، گفت: به منظور حفظ سلامتی و رعایت حال دانشجویان و اساتید گرامی، زمان برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای قرمز کرونایی به تعویق افتاد.

وی افزود: آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود در ماه جاری و به صورت حضوری برگزار شود که متأسفانه با توجه به پیک پنجم کرونا زمان برگزاری آن به تعویق می افتد.

دکتر حیدری اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و در نخستین فرصت که وضعیت شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تعویق افتادن آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز

به تعویق افتادن آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز