مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-05فرهنگي

ملاقات با «ندای درون»


تالار هنر اصفهان تا 25 تیرماه میزبان اجرای تئاتری است که به تحول درونی افراد در فرایند ارتباط با ارزش های معنوی جامعه می پردازد.

- ایسنا/اصفهان تالار هنر اصفهان تا 25 تیرماه میزبان اجرای تئاتری است که به تحول درونی افراد در فرایند ارتباط با ارزش های معنوی جامعه می پردازد.

احمد شاهین، نویسنده و کارگردان تئاتر ندای درون در گفت وگو با ایسنا، اظهار می کند: ژانر این اثر اجتماعی است و با بیان قصه یکی از نویسندگان مشهور فرانسه و همسرش، به تحول و استحاله درونی افراد در فرآیند ارتباط با ارزش های معنوی جامعه اشاره می کند.

او می گوید: نوشتن این اثر، شهریورماه سال گذشته به پایان رسید و از همان زمان، با گروهی 18 نفره شامل شش بازیگر، تمرین برای اجرای آن را آغاز کردیم.

شاهین تصریح می کند: اجرای تئاتر، نیازمند تعامل چهره به چهره عوامل با یکدیگر است و شیوع ویروس کرونا باعث شده که فرایند تمرین و تولید، با کندی و اخلال مواجه شود.

در حین تمرین ندای درون نیز دو تن از بازیگران و همسر یکی دیگر از آن ها به کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل تا اتمام روند درمان، فرایند آماده سازی تئاتر ما تعطیل بود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه پیک های کرونا باعث لغو اجرای ندای درون در آستانه نوروز 1400 شد، توضیح می دهد: با پشت سر گذاشتن همه این سختی ها توانستیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات با «ندای درون»

ملاقات با «ندای درون»