مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-05حوادث

نجات جان بانوی خرم آبادی از خودکشی توسط آتش نشانی+ فیلم


این خانم خرم آبادی که قصد رها کردن خود از روی پل ولیعصر این شهر را داشت، با تلاش نیروهای آتش نشانی و طراحی نقشه ای از پیش طراحی شده، نجات پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حوالی ظهر امروز ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر نجات جان بانوی خرم آبادی توسط آتش نشانی منتشر شد که واکنش خوب کاربران را نسبت به این اقدام شجاعانه برانگیخت.

این خانم خرم آبادی که قصد رها کردن خود از روی پل ولیعصر این شهر را داشت، با تلاش نیروهای امداد و نجات و طراحی نقشه ای از پیش طراحی شده، نجات پیدا کرد.

  را نشان دهیم، ضمن اینکه تحصیل در رشته روانشناسی نیز به این موضوع کمک بسیاری کرده است.

آتش نشان نعمتی نیا در خصوص حادثه امروز بیان داشت: حوالی ساعت 11 صبح امروز از طریق بی سیم به ایستگاه ما اعلام شد که فردی روی پل ولیعصر قصد خودکشی دارد.

وی ادامه داد: از این رو یک تیم سه نفر امداد و نجات و یک تیم سه نفره از حریق به محل موردنظر اعزام شدیم، خانمی 30 ساله که روی پل ایستاده بود و با داد و فریاد قصد رها کردن خود را داشت.

نعمتی نیا با بیان اینکه مذاکره با این خانم به منظور خودداری از انجام خودکشی شروع شد، افزود: با این وجود مقاومت های زیادی را در مقابل حرف های همکاران نشان می داد و قصد خودکشی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان بانوی خرم آبادی از خودکشی توسط آتش نشانی+ فیلم

نجات جان بانوی خرم آبادی از خودکشی توسط آتش نشانی+ فیلم