مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-05سياسي

اقدام برای ثبت رکورد جدید حفظ 27 عدد در 4 ثانیه در گینس


سومین رکورد مرتضی جاوید در زمینه حفظ 27 عدد در 4 ثانیه ثبت و برای داوری به گینس ارسال شد، این اتفاق باعث شکسته شدن رکورد یک هندی در این زمینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رکورد حفظ 27 عدد در 4 ثانیه امروز در محل گنبد آسمان برج میلاد با حضور مشاور گینس ثبت و برای داوری به گینس ارسال شد.

اشکان دشمن زیاری، مشاور ثبت رکورد گینس در این باره اظهار کرد: مرتضی جاوید درخواستی را به سازمان گینس ارائه کرد، مبنی بر این که می خواهد 27 عدد را در عرض 4 ثانیه به ثبت برساند، لذا متقاضی در جریان قوانین گینس قرار گرفت و سپس رکوردگیری انجام شد.

وی افزود: اعداد به صورت تصادفی و از طریق یک برنامه مخصوص ارائه می شود و داوران گینس تصاویر ارسالی را بررسی و داوری می کنند و سپس در صورت نبود مشکل اقدام به ثبت رکورد می کنند.

مرتضی جاوید در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین رکورد خود به منظور ثبت در گینس، اظهار کرد: در روز 14 تیرماه به مناسبت روز قلم موفق شدم رکورد بیشترین حفظ ارقام در 4 ثانیه را به ثبت برسانم و با حفظ 27 رقم در این مدت زمان موفق به شکستن رکورد پیشین شدم که با حفظ 24 رقم در 4 ثانیه ثبت شده بود.

وی با اشاره به نخستین رکورد خود در زمینه حافظه افزود: در گام نخست حفظ بیشترین اسامی و تاریخ تولد در دو دقیقه را به ثبت رساندم که اسامی و مشخصات 22 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام برای ثبت رکورد جدید حفظ 27 عدد در 4 ثانیه در گینس

اقدام برای ثبت رکورد جدید حفظ 27 عدد در 4 ثانیه در گینس