موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 16:002021-07-05بين الملل

رسانه چینی: دانشمندان غربی برای جعل واقعیات کرونا تحت فشار قرار دارند


یک رسانه چینی از اعمال فشار و تهدید به قتل شماری از دانشمندان از سوی برخی دولت های غربی برای بیان روایت جعلی و ضد چین در زمینه منشا کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه چینی گزارشی از کارزار دولتی سرکوب و تهدید به قتل برخی دانشمندان آمریکایی و استرالیایی که در حال تحقیق درباره منشا در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به این موضوع اشاره کرد.

وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، بسیاری از دانشمندان که روح علم را حفظ می کنند توسط برخی دولت ها و افراط گرایان مورد حمله قرار گرفته یا حتی تهدید به مرگ شده اند.

ادوارد هولمز زیست شناس تکاملی شاغل در دانشگاه سیدنی دیگر دانشمندی است که برای عدم افشای حقایق درباره منشا کرونا تحت فشار دولت سیدنی قرار دارد.

او در نامه ای سرگشاده که در آوریل گذشته منتشر کرد گفت که هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند کرونا  در یک آزمایشگاه در ووهان در چین ایجاد شده است.

ادوارد هولمز نیز از جمله دانشمندانی است که یک محموله پستی محتوی گلوله های جنگی دریافت کرده است.

یک منبع مطلع در این باره گفت که هولمز تهدید شده  که اگر همچنان به بیان عقاید در مورد ریشه ویروس ادامه دهد، ممکن است حتی با سرکوب بیشتری روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه چینی: دانشمندان غربی برای جعل واقعیات کرونا تحت فشار قرار دارند

رسانه چینی: دانشمندان غربی برای جعل واقعیات کرونا تحت فشار قرار دارند