مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 19:302021-07-05سياسي

رکورد 66 هزار مگاواتی مصرف برق


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رکورد مصرف برق کشور روز گذشته تقریباً به عدد 66 هزار مگاوات رسید و این عدد بسیار بالایی است و تقریباً بیش از 10 هزار مگاوات با تولید برق در کشور اختلاف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مصطفی نخعی روز دوشنبه درباره قطعی های مکرر برق در جمع خبرنگاران، گفت: قطعی های مکرر 8تا 9ساعته و بیشتر و همچنین خارج از برنامه در چند روز اخیر و البته در کنار آن قطع آب و تلفن همراه که به نوعی با برق در ارتباط است مشکلات و نارضایتی های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و مردم گلایه های به حقی را مطرح می کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: به رغم اینکه در روز های سرکشی نمایندگان در حوزه های انتخابیه قرار داریم کمیسیون انرژی تصمیم گرفته است به دلیل اهمیت موضوع، صبح چهارشنبه جلسه ای را با معاونان وزیر نیرو در حوزه آب و برق و مدیرعامل توانیر تشکیل دهد.

نخعی خاطرنشان کرد: نخست باید علت شرایطی به وجود آمده را بررسی کنیم و همچنین برنامه دوستان را برای حل مشکلاتی که مطرح کرده اند را بشنویم و برنامه ریزی های لازم در این باره را انجام دهیم.

ما در حال حاضر باید روی اقدامات کوتاه مدت و میان مدت تمرکز کنیم البته کمیسیون مدت هاست که اقدامات و برنامه های بلندمدت را برای افزایش ظرفیت تولید و مسائل دیگر پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 66 هزار مگاواتی مصرف برق

رکورد 66 هزار مگاواتی مصرف برق