مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:552021-07-05پزشكي

احتمال ورود محموله جدید واکسن؛ چهارشنبه/ واکسیناسیون مشاغل پرخطر؛ اواسط مرداد


رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت درباره زمان اعلام گروه سنی جدید برای واکسیناسیون علیه کرونا، علت ازدحام در برخی مراکز تلقیح واکسن در تهران، - ادعای فروش واکسن به تشکلهایی نظیر سازمان نظام مهندسی و .

توضیح داد.

دکتر جعفرصادق تبریزی در گفت و گو با ایسنا، درباره ادامه روند اعلام گروه سنی جدید برای تزریق واکسن کرونا، اظهار کرد: تزریق به گروه سنی جدید منوط به ورود و تامین واکسن است.

هر زمان واکسن به اندازه گروه های سنی تامین شود و مطمئن شویم هر دو نوبت واکسن را می توانند تزریق کنند، اعلام خواهیم کرد تا گرفتار بی نظمی های چند هفته گذشته نشویم.

احتمال ورود محموله جدید واکسن؛ چهارشنبه تبریزی گفت: واکسن اکنون عمدتا از خارج از کشور تامین می شود و در واکسن داخلی نیز هنوز بنیاد برکت به اندازه نیاز ما واکسن تولید نکرده است، ما مجبوریم تا زمانی که نسبت به رسیدن واکسن به دستمان مطمئن نباشیم، اقدام نکنیم.

به احتمال زیاد روز چهارشنبه ممکن است محموله ای با تعداد قابل توجه واکسن به کشور برسد که اگر وارد شود ان شاءالله برای هفته بعد گروه سنی جدید یعنی 65 تا 69 سال را اعلام می کنیم.

واکسیناسیون 50 سال به بالا برای 4 استان به شرط تامین واکسن تبریزی درباره واکسیناسیون گروه سنی 50 سال به بالا در استان های با درگیری بالا از جمله سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود محموله جدید واکسن؛ چهارشنبه/ واکسیناسیون مشاغل پرخطر؛ اواسط مرداد

احتمال ورود محموله جدید واکسن؛ چهارشنبه/ واکسیناسیون مشاغل پرخطر؛ اواسط مرداد