مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:552021-07-05اقتصادي

تابستان داغ و بی برقی در بوشهر/ خاموشی های مکرر امان مردم را برید


این روزها هم زمان با شدت گرفتن افزایش دمای استان بوشهر و حتی ثبت دمایی بالاتر از 50 درجه در برخی مناطق، شاهد خاموشی هایی نامنظمی هستیم که طاقت مردم را بریده است.

- - گروه استان ها- محمد غلامحسینی: در پی کاهش شدید بارندگی و در نتیجه کاهش آب های روان و نیز کاهش ذخیره میزان آب موجود در سدها، ظرفیت تولید برق کشور با نیاز مصرفی پیش بینی شده در پیک مصرفی تابستان مطابقت ندارد.

این روزها مردم استان بوشهر در اوج گرمای تابستان دمای بالای 50 درجه سانتی گراد را هم در برخی مناطق تجربه کرده اند ولی آنچه بیش از حد طاقت و امان را بر مردم این استان بریده است، قطعی های مکرر برق در طول شبانه روز است.

خرابی و سوختن برخی وسایل همچون یخچال، تلویزیون، شدت گرمای هوا همراه شرجی و رطوبت بالا، طاقت مردم استان بوشهر را به سر آورده و مشکلات را دوچندان کرده است.

در روزهای گذشته در برخی مناطق استان بوشهر به ویژه شهر بوشهر که از وجود نیروگاه هم بهره می برد شاهد سه بار برق رفتن در طول شبانه روز بودیم که اطلاع رسانی مشخصی در خصوص زمان آن هم نشده بود.

پیش از این جدول خاموشی ها اوایل خرداد در بوشهر اعلام شد اما مسئولان استان با اعلام انجام تلاش هایی برای تأمین برق مورد نیاز مردم، خاموشی ها پس از چند روز پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان داغ و بی برقی در بوشهر/ خاموشی های مکرر امان مردم را برید

تابستان داغ و بی برقی در بوشهر/ خاموشی های مکرر امان مردم را برید