مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-05حوادث

کشف میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 145 قلم انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان تنکابن خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 145 قلم انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان "تنکابن" خبر داد.

مرتضی میرزایی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالای خارجی و فاقد مجوزهای گمرکی،موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک انبار و محل دپوی کالای خارجی خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این انبار 145 قلم انواع لوازم خارجی و بدون مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن بیان ارزش 30میلیارد ریالی کالای خارجی مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این رابطه یک قاچاقچی کالا را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

میرزایی در خاتمه با بیان اینکه قاچاق کالابرای اقتصاد و تولیدات داخلی مضر و زمینه ساز آسیب های اجتماعی از جمله افزایش بیکاری و فقر است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده قاچاق کالا توسط افراد فرصت طلب،موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن

کشف میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن