مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-05اقتصادي

سهم ناچیز بندر نفتی خلیج فارس از بانکرینگ سوخت در خلیج فارس در 3 ماه ابتدایی امسال


بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرده که در 3 ماهه ابتدایی امسال 125 هزار تن بانکرینگ سوخت در بندر نفتی خلیج فارس صورت گرفته است که این میزان در مقایسه با بازار 23 تا 25 میلیون تنی خلیج فارس رقم ناچیزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بیان عملکرد بندر نفتی خلیج فارس که نوع و شکل واگذاری آن حواشی متعددی مطرح است، اظهار کرد: در طی 3 ماهه اخیر شاهد فعالیت  8 میلیون و 284 هزارو و 118 تنی در این بندر بوده ایم که رشد 18 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی افزود: در بخش بنزین بیش از 1 میلیون و 124 هزار تن فعالیت در این بندر صورت گرفته و در حوزه بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی های عبوری) نیز شاهد فعالیت 125 هزار و 839 تنی بوده ایم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین عنوان کرد: در 3 ماه ابتدایی امسال 347 شناور در مجموع در این بندر نفتی پهلو گیری کرده اند که 34 شناور برای حمل بنزین (صادرات) بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اگر چه سازمان بنادر به طور کل در بیان آمار فعالیت بنادر مختلف کشور مرتبا از ارقام و اعداد رشدگونه و افزایشی خبر منتشر می کند اما حقیقت ماجرا آن است که سهم ایران از تجارت 12 تا 15 میلیارد دلاری بانکرینگ سوخت در منطقه بسیار ناچیز است و مصداق آن را نیز می توان عملکرد بزرگتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز بندر نفتی خلیج فارس از بانکرینگ سوخت در خلیج فارس در 3 ماه ابتدایی امسال

سهم ناچیز بندر نفتی خلیج فارس از بانکرینگ سوخت در خلیج فارس در 3 ماه ابتدایی امسال