مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-05حوادث

نشت گاز را جدی تر بگیرید


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با وجود اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از روش های مختلف به شهروندان و اعلام هشدارهای فراوان شرکت گاز استان مبنی بر عدم استفاده از وسایل غیراستاندارد و رعایت نکات ایمنی، - متأسفانه برخی از مشترکین به این موضوع مهّم توجه نمی کنند.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از 5 مورد حادثه منجر به فوت در سال گذشته، 4 مورد آتش سوزی ناشی از نشست گاز در داخل منزل و یک مورد نیز گاز گرفتگی به دلیل مسدود بودن خروجی دودکش آبگرمکن بوده و در برخی موارد پرندگان در مسیر دودکش لانه سازی می کنند و این موضوع موجب مسدود شدن دهانه خروجی دودکش می شود،بنایراین انتظار می رود که مشترکین این مهم را همواره در طول سال مد نظر داشته و دودکش ها را بصورت متناوب بررسی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی به عوامل نشت گاز اشاره و تصریح کرد: استفاده از بخاری گازسوز غیر استاندارد، نشت از شیلنگ گاز به دلیل پاره گی، عدم نصب درپوش در خروجی لوله ها و شیرهای گاز، نقص در عملکرد بست یا استفاده از بست های غیر استاندارد و سیمی در محل اتصال شیلنگ، از عوامل مهم نشت گاز در منازل مسکونی، تجاری و صنعتی است.

شمس اللهی از افزایش 5 برابری تعداد متوفیّات ناشی از حوادث گاز در سال 99 نسبت به سال 98 خبر داد و خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری شیوع کرونا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت گاز را جدی تر بگیرید

نشت گاز را جدی تر بگیرید