مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-06اقتصادي

بی نظمی در قطع برق/ برق برخی مشترکان کرمانشاه 2 بار در روز قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص قطعی های برق اعمال شده خارج از برنامه، گفت: مشکلات فنی، بالا رفتن بار شبکه و خارج شدن پست های فوق توزیع از مدار سبب قطعی برق خارج از برنامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن عذرخواهی از مردم استان بابت قطعی های برق اخیر، اظهار داشت: عدم توازن بین تولید و مصرف، خشکسالی، بالا رفتن مصرف برق مشترکان در کل کشور به میزان 20 تا 25 درصد، رمز ارزها و خروج تعداد نیروگاه ها از مدار و از همه مهمتر موج گرمای بی سابقه از عوامل دخیل در قطعی برق هستند.

وی اضافه کرد: حدود چهار پنج روز است در شبکه برق کشور مشکل حادی به وجود آمده، به طوریکه طی روز گذشته مجبور به اعمال برنامه های خاموشی در دو نوبت در برخی از محلات استان شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه یادآور شد: طی سال های گذشته از نظر میانگین خاموشی در کل کشور جزء شرکت های برتر بودیم، البته این روزها هم به لحاظ خاموشی سهم کمتری را در کشور داریم ولی با این وجود با اعمال خاموشی ها ناراحت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر روز صبح برنامه خاموشی از مدیریت شبکه برق ایران به شرکت توزیع برق منطقه ای ارسال می شود که بلافاصله یک تیم مهندسی برق برنامه خاموشی ها را تنظیم و در سایت و فضای مجازی بارگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نظمی در قطع برق/ برق برخی مشترکان کرمانشاه 2 بار در روز قطع شد

بی نظمی در قطع برق/ برق برخی مشترکان کرمانشاه 2 بار در روز قطع شد