مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-06سياسي

شاخص های منتخبلن شورای اسلامی ششم برای انتخاب شهرداران پل سفید، زیراب و الاشت


13 منتخب شورای اسلامی شهر های پل سفید، زیراب و الاشت به بیان دیدگاه های خود درباره شاخص های انتخاب شهردار اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، انتخاب شهردار به عنوان اولین وظیفه مهم شورای منتخب ششم تصمیمی است که دورنمای فعالیت آنان را تا حدود زیادی مشخص می کند.

شاخص های انتخاب شهردار در برخی دوره های شورای اسلامی قدرتمندانه انتخاب نشد و از آنجاییکه انتخاب شهردار با 3 رأی و عزل شهردار با 4 رأی امکان پذیر است در صورت انتخاب نادرست شاهد دردسر های مدیریت شهری و هدر رفت توان موجود برای کاهش مشکلات و تقویت توانمندی ها هستیم.

13 منتخب شورای اسلامی شهر های پل سفید، زیراب و الاشت در گفت و گو با خبرنگار ما به بیان دیدگاه های خود درباره شاخص های انتخاب شهردار اشاره کردند.

* مالی چی بودن و شهرداری چی بودن یاور حمیدی منتخب مردم زیراب سوادکوه در شورای اسلامی ششم با اشاره به شاخص های انتخاب شهردار، گفت: تخصص مالی و آگاهی از قوانین شهرداری می تواند از شاخص های مهم آینده باشد و به قولی مالی چی بودن و شهرداری چی بودن و آشنایی مناسب عمرانی و فنی از شاخص های من برای انتخاب شهردار است.

*از شهردار غیر بومی خیر ندیدیم امید رمضان نژاد منتخب مردم شهر زیراب سوادکوه در شورای اسلامی ششم با اشاره به اینکه شهردار بازوی توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های منتخبلن شورای اسلامی ششم برای انتخاب شهرداران پل سفید، زیراب و الاشت

شاخص های منتخبلن شورای اسلامی ششم برای انتخاب شهرداران پل سفید، زیراب و الاشت