مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-06ورزشي

قم میزبان والیبال نوجوانان ایران شد / 19 والیبالیست قمی در اردو


هیات والیبال استان قم از سوی فدراسیون این رشته به عنوان میزبان برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با اعلام فدراسیون والیبال میزبانی رقابت های قهرمانی والیبال دختران ایران در رده سنی نوجوانان به هیات والیبال قم رسید و این هیات از 26 تیر ماه در خانه والیبال شهدای دروازه ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم های شرکت کننده در این دوره خواهد بود.

خبر دیگر از والیبال استان قم به تشکیل اردوی تیم والیبال پسران نوجوان قم اختصاص دارد، تیمی که هدایت فنی در خانه والیبال شهدای دروازه ری برگزار می شود.

در لیست اعلامی توسط سرمربی تیم نوجوانان قم، علامه، محسنی، یاسان پور، احمدی، یزدیان، ارمغانی، رشیدی، فلاح، غیاث آبادی، پاشایی، سراج، عمادی، دلیریان، جندقی، حاجی زاده، کریمی و برقعی به اردوی تیم والیبال پسران نوجوان قم برای حضور در مسابقات سال 1400 قهرمانی کشور دعوت شده اند.

تمرینات تیم والیبال پسران نوجوان قم در حالی برگزار می شود که هیات والیبال استان مرکزی از سوی فدراسیون به عنوان میزبان رقابت های این رده سنی انتخاب شده و تیم قم که در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر دسته دوم کشور حضور دارد باید روزهای 22 تا 29 تیرماه به مصاف حریفان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان والیبال نوجوانان ایران شد / 19 والیبالیست قمی در اردو

قم میزبان والیبال نوجوانان ایران شد / 19 والیبالیست قمی در اردو