مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-06بين الملل

جنایات در میانمار زیر ذره بین یک گروه جدید تحقیقاتی


با گذشت بیش از پنج ماه از سرنگونی آنگ سان سوچی رهبر منتخب میانمار توسط ارتش و فرو رفتن این کشور جنوب شرق آسیا در آشوب، یک نیروی ضربت جدید با هدف تحقیق درباره اسناد و مدارک مربوط به موارد نقض حقوق بشر در میانمار تشکیل شد.

- با گذشت بیش از پنج ماه از سرنگونی آنگ سان سوچی رهبر منتخب میانمار توسط ارتش و فرو رفتن این کشور جنوب شرق آسیا در آشوب، یک نیروی ضربت جدید با هدف تحقیق درباره اسناد و مدارک مربوط به موارد نقض حقوق بشر در میانمار تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پروژه تامین شده از سوی دولت انگلیس موسوم به شاهد میانمار اعلام کرد اطلاعات خود را با تیم تحقیقاتی سازمان ملل برای میانمار که به بررسی جنایات صورت گرفته در این کشور می پردازد، همکاری اطلاعاتی خواهد داشت.

این ابتکار عمل جدید در حالی مطرح شده که کشورهای غربی به دنبال افزایش فشارها بر حاکمان نظامی میانمار از بابت اتهامات مربوط به نقض حقوق بشر هستند و سازمان ملل اعلام کرده بیش از 880 نفر از زمان وقوع کودتای میانمار از سوی نیروهای امنیتی این کشور کشته شده اند؛ رقمی که به گفته خونتای میانمار اغراق شده است.

این گروه عنوان کرد: گروه شاهد میانمار به طور مستقل به جمع آوری، حفظ، فرآوری، تحقیقات، راستی آزمایی و بررسی حوادثی با مداخلات حقوق بشری احتمالی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات در میانمار زیر ذره بین یک گروه جدید تحقیقاتی

جنایات در میانمار زیر ذره بین یک گروه جدید تحقیقاتی