مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-06سياسي

برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای جوامع محلی اطراف دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کازوتوشی آیکاوا سفیر ژاپن در تهران در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای احیای دریاچه ارومیه انجام شده و خوشحالیم که این پهنه آبی در حال احیاست، اظهار داشت: به همراه تیم برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل متحد به تبریز سفر کرده ام تا روند برنامه های اجرایی مشترک احیای دریاچه ارومیه را از نزدیک مشاهده کنم.

وی گفت: آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) نیز برای احیای دریاچه ارومیه با دولت جمهوری اسلامی ایران همکاری می کند.

کازوتوشی آیکاوا یادآور شد: دریاچه ارومیه، فرصت ها و منابع زیادی را برای افرادی که در حوزه این دریاچه  زندگی می کنند، به وجود آورده است.

سفیر ژاپن در ایران با قدردانی از همکاری استانداری آذربایجان شرقی با جایکا ، گفت: ژاپن در آذربایجان شرقی کنسولگری ندارد، ولی مدیریت ارشد استان از برنامه های سفارت ژاپن در این سال ها به خوبی حمایت کرده است.

آیکاوا همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بسیار خوب گردشگری است، تصریح کرد: بسیار علاقه مند به گسترش مراودات گردشگری با این استان هستیم.

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ایران نیز در این دیدار متذکر شد: سازمان ملل متحد برنامه های زیادی با همکاری ژاپن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای جوامع محلی اطراف دریاچه ارومیه

برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای جوامع محلی اطراف دریاچه ارومیه