مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-06ورزشي

باید به مسایل بهداشتی و شرعی کشتار دام و طیور توجه شود


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید نگاه صادراتی در خصوص غذای حلال داشته باشیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید نگاه صادراتی در خصوص غذای حلال داشته باشیم.

حجت الاسلام عسگر دیرباز امروز 15 تیرماه در همایش غذای حلال که در سالن جلسات یاختمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، افزود: در بحث توسعه کشتارگاه ها باید به صادرات غذای حلال توجه جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سعادت جامعه و انسان در گرو داشتن غذای حلال است، تصریح کرد: در کنار توجه به گسترش کشتارگاه ها باید به مسایل بهداشتی و شرعی کشتار دام و طیور توجه شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: مسئولان دامپزشکی و کشتارگاه ها در کنار اینکه مراکز کشتار دام و طیور باید توسعه یابد باید یک برنامه ریزی درجهت صادراتی کردن محصولات حلال تولیدی استان داشته باشند.

حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: برای توسعه صادرات محصولات حلال به سایر کشورها باید از ظرفیت و سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره گرفت.

وی ادامه داد: نیاز است ناظران شرعی در مراکز بسته بندی و فراوری محصولات دامی و سوسیس و کالباس نیز نظارت و دقت بیشتری داشته باشند تا شک و شبه ای به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به مسایل بهداشتی و شرعی کشتار دام و طیور توجه شود

باید به مسایل بهداشتی و شرعی کشتار دام و طیور توجه شود