مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-06سياسي

حجت الاسلام رستمی: مرحوم رزاقی یک مربی دلسوز و معلمی حکیم برای جوانان بود


رییس نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی درگذشت حجت الاسلام رزاقی استادیار گروه معارف اسلامی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی درگذشت حجت الاسلام رزاقی استادیار گروه معارف اسلامی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:   انالله و انا الیه راجعون خبر ناگوار و جانسوز درگذشت خطیب گرانقدر، همکار متعهد و برادر دلسوز ، حجت الاسلام و المسلمین رزاقی، موجب تألم و تأثر خاطر عمیق اینجانب شد.

زیست اخلاقی و زی طلبگی حجت الاسلام رزاقی و فعالیت تبلیغی بین مردم و ارتباط مرحوم رزاقی با اساتید و دانشجویان سبب شده بود که بسیاری از جوانان، آن عالم فرهیخته را مربی دلسوز و معلمی حکیم برای خود بدانند؛ مجموع ویژگی ها، تلاش ها و مجاهدت های مرحوم رزاقی فقدان ایشان را برای مجموعه نهاد، ضایعه ای دردناک کرده است.

اینجانب درگذشت آن عزیز فاضل و معلم فضائل اخلاقی را خدمت و همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر و اجرجزیل برای  بازماندگان و علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن مرحوم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رستمی: مرحوم رزاقی یک مربی دلسوز و معلمی حکیم برای جوانان بود

حجت الاسلام رستمی: مرحوم رزاقی یک مربی دلسوز و معلمی حکیم برای جوانان بود