مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-06سياسي

250 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 250 سری جهیزیه شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی میان نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش این سنت حسنه اهمیت بسیار زیادی دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: برنامه های مختلفی در هفته ازدواج توسط کمیته امداد استان اجرا می شود که مهم ترین آن اهدا 250 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت بوده است.

وی افزود: هر کدام از این جهیزیه ها شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی می باشد که ارزش هر فقره جهیزیه بیش از 15 میلیون تومان به قیمت کارخانه در نظر گرفته شده است.

میری با بیان اینکه سه میلیارد و 750 میلیون تومان برای این تعداد جهیزیه پرداخت شده است گفت: این مبلغ هزینه از منابع کمیته امداد و کمک خیران نیکوکار به شرکت تولیدی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در هفته ازدواج گفت: به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تمام تلاش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع شد

250 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع شد