مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-06اقتصادي

فرونشست دشت مشهد کاهش پیدا کرده است


معاون زمین شناسی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق از کاهش فرونشست دشت مشهد در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری فرونشست دشت مشهد از 25 سانتی متر به 17 سانتی متر رسیده است.

- معاون زمین شناسی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق: فرونشست دشت مشهد کاهش پیدا کرده است ایسنا/خراسان رضوی معاون زمین شناسی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق از کاهش فرونشست دشت مشهد در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری فرونشست دشت مشهد از 25 سانتی متر به 17 سانتی متر رسیده است.

هادی شریفی امروز 15 تیرماه در تورخبری که به مناسبت گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن در موزه زمین شناسی واقع در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق برگزار شد، در خصوص فرونشست دشت مشهد اظهار کرد: دشت مشهد بین شهرستان چناران و مشهد قرار دارد.

در سال جاری فرونشست دشت مشهد از 25 سانتی متر به 17 سانتی متر رسیده است.

خوشبختانه به دلیل آبی که از طریق سد دوستی سرازیر می شود و همچنین بهره برداری از چاه ها در مشهد، مشکل فرونشست دشت مشهد کاهش پیدا کرده است.

همچنین در ادامه این تور خبری فرخ قائمی، مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، اظهار کرد: بیش از پنج دهه از فعالیت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در سطح کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست دشت مشهد کاهش پیدا کرده است

فرونشست دشت مشهد کاهش پیدا کرده است